Εξαφανίστε τους Κιρσούς από τα Πόδια σας, Κάνοντας Αυτό το Πράγμα Καθημερινά.

Εξαφανίστε τους Κιρσούς από τα Πόδια σας, Κάνοντας Αυτό το Πράγμα Καθημερινά.

Πολλοί άνθρωποι παθαίνουν κιρσούς στα πόδια λόγω της δουλειάς τους που τους αναγκάζει να κάθονται πολλές ώρες σε ένα γραφείο με αποτέλεσμα να έχουν μειωμένη κυκλοφορία του αίματος.

Στατιστικές δείχνουν πως οι κιρσοί επηρεάζουν πάνω από το 20% των ενήλικων στις ΗΠΑ. Στα αρχικά στάδια, υπάρχουν τρόποι να μειωθούν τα συμπτώματα και να αποτραπεί η εξέλιξή τους.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις πιο συνηθισμένες και αποτελεσματικές μεθόδους για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα στην άνεση του σπιτιού σας:

1. Ανύψωση των ποδιών

Θα πρέπει να τα σηκώνετε πάνω από το ύψος της καρδιάς. Να τα κρατάτε εκεί για 20 λεπτά 3-4 φορές τη μέρα.

2. Κάλτσες συμπίεσης

Θα συμπιέσουν τις φλέβες και θα αποτρέψουν το αίμα από το να ρέει ανάποδα. Έρευνες δείχνουν πως οι κάλτσες αυτές μπορούν και να μειώσουν ή να αποτρέψουν το πρήξιμο.

3. Έλεγχος του βάρους και κατάλληλη διατροφή

Να τρώτε τροφές με βιταμίνη C και E, που είναι πολύ καλές πηγές αντιοξειδωτικών στο σώμα. Μην ξεχνάτε και τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες αφού μειώνουν την δυσκοιλιότητα και την πίεση που ασκείται στις φλέβες. Να τρώτε βρώμη, φασόλια, λιναρόσπορο, μπιζέλια, μήλα και σιτηρά ολικής άλεσης.

4. Φυτικές θεραπείες

Μιλήστε με τον γιατρό σας για να σας προτείνει διατροφικά συμπληρώματα που δεν επηρεάζουν την φαρμακευτική σας αγωγή και βοηθούν στην καταπολέμηση του προβλήματος.

5. Σωματική δραστηριότητα

Η τακτική άσκηση είναι το κλειδί για πολλά προβλήματα υγείας. Ωστόσο, θα πρέπει να μην κάνετε ασκήσεις που ασκούν μεγάλη πίεση στα πόδια σας. Το τρέξιμο δεν συνίσταται αφού μπορεί να προκαλέσει περισσότερο πρήξιμο.

Όσο πιο πολύ κινείστε, τόσο πιο πολύ κυκλοφορεί το αίμα και αυτό μειώνει τα συμπτώματα των κιρσών.

6. Αλλαγές στον τρόπο ζωής

Αποφύγετε την πολύ ορθοστασία ή το να κάθεστε για πολύ ώρα, ειδικά όταν έχετε δουλειά γραφείου. Να σηκώνεστε τακτικά για να κυκλοφορεί το αίμα. Μην φοράτε ψηλοτάκουνα για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

7. Απαλό μασάζ

Ένα καλό μασάζ θα κάνει το αίμα να κυκλοφορήσει πιο καλά στο σώμα. Ενώ δεν θα εξαφανίσει το πρόβλημα, θα μειώσει σημαντικά την δυσφορία και θα αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος.

Ποια από τις θεραπείες θα δοκιμάζατε;

Πηγή