«Έκανα ΑΥΤΗ την άσκηση, για 8 Λεπτά Καθημερινά, Έναν Ολόκληρο Μήνα. Ιδού τα Αποτελέσματα…»

«Έκανα ΑΥΤΗ την άσκηση, για 8 Λεπτά Καθημερινά, Έναν Ολόκληρο Μήνα. Ιδού τα Αποτελέσματα…»

Το καλοκαίρι έχει φτάσει και όσο ζεσταίνει ο καιρός, όλο και περισσότεροι θα βάζουν τα μαγιό τους και θα βγαίνουν στις παραλίες. Οπότε τώρα, δεν γίνεται να κρύβουμε άλλο το περιττό βάρος. Εσείς είστε έτοιμοι για το καλοκαίρι ή έχετε ακόμα δουλίτσα;

Κανένα πρόβλημα, γιατί με 8 λεπτά γυμναστική τη μέρα μπορείτε να γίνετε πολύ fit μέσα σε μόλις 30 μέρες, με αυτές τις απλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι χωρίς καθόλου εξοπλισμό. Κάντε κάθε άσκηση για 30 δευτερόλεπτα και κάντε 1ο δευτερόλεπτα διάλειμμα ανάμεσα τους.

1. Αλματάκια

Το πρώτο πράγμα είναι να ζεσταθούμε. Γι’αυτό τα πηδήματα είναι ιδανικά, γιατί ενεργοποιούν όλους τους μυς και το κυκλοφορικό. 30 δευτερόλεπτα από αυτό και θα παρατηρήσετε όλους τους μυς να χαλαρώνουν.

2. Βήματα σε καρέκλα

Αυτή η άσκηση ενδυναμώνει τους δικέφαλους και τις γάμπες και γραμμώνει τους γλουτούς. Καθίστε μπροστά από μία καρέκλα και ανεβείτε στην καρέκλα με το ένα πόδι. Κατεβείτε και επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

3. Push-ups

Κλασσική άσκηση. 30 δευτερόλεπτα θα κάνουν αρκετή δουλειά. Σιγουρέψτε πως κάνετε σωστά την κίνηση και έχετε σωστή στάση του σώματος.

4. Καθίσματα στον τοίχο

Πολύ καλή άσκηση για δικέφαλους. Καθίστε με την πλάτη στον τοίχο και κατεβείτε σιγά σιγά μέχρι να φτιάξουν τα πόδια σας γωνία 90° με το πάτωμα.

5. Κοιλιακοί

Να προσέχετε να έχετε καλή στάση του σώματος.

6. Καθίσματα

Μία ευρέως γνωστή άσκηση. Δείτε τον σωστό τρόπο εδώ.

7. Σανίδα

8. Ανοίγματα

Τέλειο για να ενεργοποιήσετε τους γοφούς, τις γάμπες και τους δικέφαλους.

9. Τρικέφαλοι

Πάρτε μια καρέκλα. Κρατηθείτε με τα χέρια σας όπως στην εικόνα και σιγά κατεβάστε τον εαυτό σας προς τα κάτω. Στη συνέχεια ανεβείτε και επαναλάβετε.

10. Τρέξιμο επί τόπου

Μία άσκηση για όλο το σώμα: Βρείτε ένα άνετο σημείο και ξεκινήστε. Σηκώστε τα πόδια σας όσο πιο ψηλά γίνεται και σύντομα θα νιώσετε τους μυς σας να καίγονται. Κάντε το για 30 δευτερόλεπτα και μετά σας αξίζει ένα διάλειμμα.

Εάν τις κάνετε μία φορά κάθε μέρα, θα δείτε μεγάλη αλλαγή μέσα σε 30 μέρες. Δεν θα σας πάρει πάνω από 8 λεπτά! Φυσικά, θα πρέπει να τρώτε υγιεινά και να θυμάστε: εάν νιώσετε πόνο, σταματήστε και εάν επιμένει, συμβουλευτείτε έναν γιατρό.