7 Πράγματα Που Μπορείς Να Κάνεις Για Να Ανακουφιστείς Από Το Άγχος

7 Πράγματα Που Μπορείς Να Κάνεις Για Να Ανακουφιστείς Από Το Άγχος

7 Πράγματα Που Μπορείς Να Κάνεις Για Να Ανακουφιστείς Από Το Άγχος
Η ζωή στον εικοστό πρώτο αιώνα μπορεί να γίνει πραγματικά τρελή! Τρέχοντας τα παιδιά σε αθλήματα, βοηθώντας τα στα μαθήματα, φροντίζοντας ένα σπίτι, δουλεύοντας και ούτω καθεξής. Το άγχος μπορεί να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής σας.

Αντί να αφήσετε τα άγχη της ζωής να συσσωρευτούν μέχρι να χάσετε το μυαλό σας, βρείτε τρόπους για να διαχειριστείτε το άγχος σας και να ανακουφιστείτε. Δεν χρειάζεται να πάρετε φάρμακα. Υπάρχουν πολλές φυσικές επιλογές. Εδώ είναι 7 εύκολα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διαχειριστείτε το στρες που κατακλύζει τη ζωή σας.

1. Μασάζ. Κάνετε ένα χαλαρωτικό μασάζ. Το FOX NEWS αναφέρει ότι ο τύπος μασάζ που θα επιλέξετε δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Το κλειδί είναι να βρείτε τον χρόνο που χρειάζεστε για να ξεφύγετε και να βοηθήσετε τους μύες και το σώμα σας να χαλαρώσουν…

2. Άσκηση. Όταν ασκείστε, το σώμα σας απελευθερώνει ενδορφίνες, την «καλή» ορμόνη, στον εγκέφαλο. Το FOX NEWS αναφέρει ότι όταν το άγχος σας είναι υψηλό, το να βρείτε χρόνο για άσκηση, είναι εξαιρετικά σημαντικό. Θα βοηθήσετε να κρατηθεί το σώμα σας υγιές και θα κάνετε τον εαυτό σας να αισθανθεί πραγματικά καλά.

3. Τσίχλα. Ποιός θα σκεφτόταν ότι η τσίχλα και ειδικά οι τσιχλόφουσκες θα μπορούσαν να σας κάνουν να αισθάνεστε τόσο καλά; Το WebMD αναφέρει ότι η τσίχλα βοηθάει στο στρες, αν και οι ερευνητές είναι αβέβαιοι για τον λόγο που συμβαίνει αυτό. Θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι η μάσηση είναι θεραπευτική ή ότι η μυρωδιά της τσίχλας προκαλεί καλές αναμνήσεις.

4. Χαμόγελο. Ακριβώς όπως «… μια χαρούμενη καρδιά είναι ένα καλό φάρμακο», έτσι κι ένα γνήσιο χαμόγελο θα απομακρύνει το άγχος. Το WebMD μας λέει ότι το χαμόγελο, ακόμα κι όταν δεν το αισθάνεστε, βοηθά στη μείωση του καρδιακού ρυθμού και των αντιδράσεων του στρες στο σώμα σας.

5. Λεβάντα. Η αρωματοθεραπεία είναι μια άλλη επιλογή. Σύμφωνα με το Health, η λεβάντα έχει ένα άρωμα που βοηθά το σώμα να χαλαρώσει. Μπορείτε να πάρετε μερικές σταγόνες λάδι λεβάντας, να τις αναμίξετε με νερό σε ένα μπουκάλι ψεκασμού και να ψεκάσετε το μαξιλάρι σας πριν από τον ύπνο.

Έχοντας λεβάντα στο σπίτι ή το γραφείο μπορεί επίσης να βοηθήσει. Απλά θυμηθείτε ότι αν και μπορεί να σας βοηθήσει, κάποιοι άνθρωποι μπορεί να είναι αλλεργικοί. Οπότε, αν βρίσκεστε σε κοινόχρηστο χώρο, ρωτήστε τους γύρω σας αν έχουν πρόβλημα.

6. Χαμομήλι. Ένα φλιτζάνι χαμομήλι μπορεί να είναι πολύ καταπραϋντικό – το Health αναφέρει ότι το χαμομήλι είναι ιδιαίτερα ηρεμιστικό. Συνδέεται με τους ίδιους υποδοχείς στον εγκέφαλό σας όπως το Valium, βοηθώντας στην ανακούφιση του άγχους σας.

7. Φράουλες με σοκολάτα. Συχνά, όταν αγχώνεστε, λαχταράτε τη ζάχαρη σε οποιαδήποτε μορφή της. Δυστυχώς, όταν η ζάχαρη εγκαταλείπει τον οργανισμό σας, έχετε συνήθως περισσότερο άγχος.

Για να βοηθήσετε στη μείωση της επιθυμίας για ζάχαρη και προκειμένου να αισθανθείτε καλύτερα, το Health προτείνει φράουλες με σκούρα σοκολάτα. Οι φράουλες ικανοποιούν τη λαχτάρα για γλυκό και αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης C. Η μαύρη σοκολάτα βοηθά στη μείωση της κορτιζόλης στον οργανισμό σας.

Δεν μπορείτε να αποφύγετε το άγχος στη ζωή, αλλά μπορείτε να προσπαθήσετε να το διαχειριστείτε. Όταν βρείτε τον κατάλληλο τρόπο για να αντιμετωπίζετε το άγχος, θα είστε πιο ευτυχισμένοι και πιθανόν να ζήσετε περισσότερο.

*Αυτό το άρθρο έχει μόνο πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν έχει σκοπό την παροχή ιατρικής συμβουλής. Το truelife.gr δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε πιθανές συνέπειες από οποιαδήποτε θεραπεία, άσκηση, διατροφή, εφαρμογή φαρμάκων ή οποιαδήποτε άλλη παρόμοια ενέργεια που προκύπτει από την ανάγνωση ή την παρακολούθηση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό το άρθρο. Πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας, παρακαλείστε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή άλλον φορέα παροχής υπηρεσιών υγείας.

Επιμέλεια Κειμένου & Μετάφραση: Marva @Truelife.gr