25 Πολύ Σημαντικοί Λόγοι Για Να Τρώμε Μπανάνες! To 7 δεν το φανταζόσουν!

25 Πολύ Σημαντικοί Λόγοι Για Να Τρώμε Μπανάνες! To 7 δεν το φανταζόσουν!

Ποτέ δεν θα ξαναδείτε τις ταπεινές μπανάνες με τον ίδιο τρόπο αφού ανακαλύψετε τα πολλά οφέλη για την υγεία και τους λόγους για να τις προσθέσετε στη διατροφή σας.

Μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της κατάθλιψης, να σας κάνουν πιο έξυπνους, να σας ανακουφίσουν από τις πρωινές αδιαθεσίες, να προστατεύσουν από τον καρκίνο των νεφρών, τον διαβήτη, την οστεοπόρωση και την τύφλωση. Επιπλέον, μπορούν να θεραπεύσουν ακόμη και τον κνησμό ενός τσιμπήματος και να δώσουν λάμψη στα παπούτσια σας.

Εδώ είναι 25 λόγοι για να τρώτε μπανάνες που ίσως δεν είχατε σκεφτεί ποτέ πριν.
#1 Οι μπανάνες βοηθούν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης λόγω των υψηλών επιπέδων τρυπτοφάνης, η οποία μετατρέπεται σε σεροτονίνη – τον νευροδιαβιβαστή της καλής διάθεσης του εγκεφάλου.

#2 Φάτε δύο μπανάνες πριν από μια επίπονη προπόνηση για να είστε γεμάτοι ενέργεια και να διατηρήσετε το σάκχαρο στο αίμα σας στο σωστό επίπεδο.

#3 Προστατευθείτε από μυϊκές κράμπες κατά τη διάρκεια των προπονήσεων και τις κράμπες των ποδιών το βράδυ, τρώγοντας μια μπανάνα.

#4 Αντιμετωπίστε την απώλεια ασβεστίου κατά τη διάρκεια της ούρησης και αποκτήστε ισχυρά οστά συμπληρώνοντας στη διατροφή σας μια μπανάνα.

#5 Βελτιώστε τη διάθεσή σας και μειώστε τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, τρώγοντας μια μπανάνα, η οποία ρυθμίζει το σάκχαρο του αίματος και προσφέρει χαλάρωση που ανακουφίζει από το στρες.

#6 Οι μπανάνες μειώνουν το πρήξιμο, προστατεύουν από τον διαβήτη τύπου ΙΙ, βοηθούν στην απώλεια βάρους, ενισχύουν το νευρικό σύστημα και βοηθούν στην παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων, όλα λόγω των υψηλών επιπέδων βιταμίνης Β-6.

#7 Ενισχύστε το αίμα σας και αντιμετωπίστε την αναιμία με τον πρόσθετο σίδηρο από τις μπανάνες.

#8 Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο και χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, οι μπανάνες αναγνωρίζονται επίσημα από την FDA ως ικανές να μειώσουν την αρτηριακή πίεση και να προστατεύσουν από καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Τρώγοντας Μπανάνες Για Σωστή Πέψη
#9 Πλούσιες σε πηκτίνη, οι μπανάνες βοηθούν την πέψη και αποβάλλουν με ήπιο τρόπο τις χηλικές τοξίνες και τα βαρέα μέταλλα από το σώμα.

#10 Οι μπανάνες λειτουργούν ως προβιοτικά, διεγείροντας την ανάπτυξη φιλικών βακτηρίων στο έντερο. Παράγουν επίσης πεπτικά ένζυμα που βοηθούν στην απορρόφηση θρεπτικών ουσιών.

#11 Δυσκοιλιότητα; Πλούσιες σε φυτικές ίνες, οι μπανάνες μπορούν να βοηθήσουν στην ομαλοποίηση της κινητικότητας του εντέρου.

#12 Διάρροια; Οι μπανάνες είναι καταπραϋντικές για τον πεπτικό σωλήνα και βοηθούν στην αποκατάσταση των χαμένων ηλεκτρολυτών μετά από διάρροια.

#13 Οι μπανάνες είναι ένα φυσικό αντιόξινο, παρέχοντας ανακούφιση από παλινδρόμηση οξέος, καούρα, και γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

#14 Η μπανάνα είναι το μοναδικό φρούτο που μπορεί να καταναλωθεί χωρίς δυσφορία για την ανακούφιση των ελκών του στομάχου προστατεύοντας την επένδυση του στομάχου από διαβρωτικά οξέα.

Μπανάνες Για Φυσική Θεραπεία
#15 Η κατανάλωση μπανάνας θα βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου των νεφρών, προστατεύει τα μάτια από τον εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας και χτίζει ισχυρά οστά αυξάνοντας την απορρόφηση του ασβεστίου.

#16 Οι μπανάνες σας κάνουν πιο έξυπνους και βοηθούν στην εκμάθηση κάνοντάς σας πιο σβέλτους. Φάτε μια μπανάνα πριν από μια γραπτή εξέταση για να επωφεληθείτε από τα υψηλά επίπεδα καλίου.

#17 Οι μπανάνες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, παρέχοντας προστασία από τις ελεύθερες ρίζες και τις χρόνιες ασθένειες.

Δείτε επίσης: Αυτές οι τροφές έχουν τον περισσότερο σίδηρο
#18 Η κατανάλωση μπανάνας μεταξύ των γευμάτων συμβάλλει στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και στη μείωση της ναυτίας από την πρωινή αδιαθεσία.

#19 Τρίψτε ένα τσίμπημα από έντομο με το εσωτερικό του φλοιού της μπανάνας για να ανακουφίσετε τον κνησμό και τον ερεθισμό.

#20 Ελέγξτε το σάκχαρο στο αίμα και αποφύγετε το τσιμπολόγημα μεταξύ των γευμάτων τρώγοντας μια μπανάνα.

#21 Η κατανάλωση μιας μπανάνας μπορεί να μειώσει τη θερμοκρασία του σώματος και να σας δροσίσει κατά τη διάρκεια ενός πυρετού ή σε μια ζεστή μέρα.

#22 Η τρυπτοφάνη, ο φυσικός ενισχυτής της διάθεσης, βοηθά στην ανακούφιση της εποχικής συναισθηματικής διαταραχής (SAD).

#23 Θέλετε να σταματήσετε το κάπνισμα; Οι μπανάνες περιέχουν υψηλά επίπεδα Β-βιταμινών, κάλιο και μαγνήσιο για να επιταχύνουν την ανάρρωση από τις συνέπειες της στέρησης.

#24 Αφαιρέστε μια κρεατοελιά τοποθετώντας επάνω την εσωτερική πλευρά από ένα κομμάτι φλούδας και σταθεροποιώντας το στη θέση του με έναν αυτοκόλλητο επίδεσμο.

#25 Τρίψτε με το εσωτερικό μιας φλούδας μπανάνας τα δερμάτινα παπούτσια ή την τσάντα σας και γυαλίστε με ένα στεγνό πανί για μια γρήγορη λάμψη.

Και να θυμάστε – Με τις μπανάνες φτιάχνετε πεντανόστιμα σνακ και υπέροχα smoothies!

Επιμέλεια Κειμένου & Μετάφραση: Marva @Truelife.gr

*Αυτό το άρθρο έχει μόνο πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν έχει σκοπό την παροχή ιατρικής συμβουλής. η σελιδα δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε πιθανές συνέπειες από οποιαδήποτε θεραπεία, άσκηση, διατροφή, εφαρμογή φαρμάκων ή οποιαδήποτε άλλη παρόμοια ενέργεια που προκύπτει από την ανάγνωση ή την παρακολούθηση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό το άρθρο. Πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας, παρακαλείστε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή άλλον φορέα παροχής υπηρεσιών υγείας.