11 Προειδοποιητικά Σημάδια Ότι Τα Επίπεδα Των Ορμονών Σας Είναι Πολύ Υψηλά & Πώς Να Το Αντιμετωπίσετε! -ΒΙΝΤΕΟ

11 Προειδοποιητικά Σημάδια Ότι Τα Επίπεδα Των Ορμονών Σας Είναι Πολύ Υψηλά & Πώς Να Το Αντιμετωπίσετε! -ΒΙΝΤΕΟ

11 Προειδοποιητικά Σημάδια Ότι Τα Επίπεδα Των Ορμονών Σας Είναι Πολύ Υψηλά & Πώς Να Το Αντιμετωπίσετε!
Όταν οι ορμόνες του οργανισμού απορρυθμίζονται, το σώμα αρχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση ή μείωση ορισμένων ορμονών και η γνώση των αιτιών και των συμπτωμάτων μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε πότε κάτι δεν είναι φυσιολογικό και να μάθετε πώς να αντιμετωπίζετε την κατάσταση.

Τα οιστρογόνα είναι μια κατηγορία ορμονών που παράγεται στις ωοθήκες των γυναικών (μικρότερη ποσότητα υπάρχει στους άντρες).

Αυτή η κατηγορία ορμονών είναι ζωτικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του σώματος μιας γυναίκας. Δίνουν ώθηση στην αναπτυξιακή διαδικασία και τις αναπαραγωγικές ικανότητες των γυναικών και έχουν επίσης έντονο αντίκτυπο στη διάθεση.

Τα επίπεδα οιστρογόνων κυμαίνονται ανάλογα με την ηλικία και τη φάση του εμμηνορρυσιακού κύκλου, αλλά όταν είναι υπερβολικά υψηλά ή πολύ χαμηλά, μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα ή αλλαγές στο σώμα.

Υψηλά επίπεδα οιστρογόνων θεωρούνται αυτά που είναι πάνω από 200 pg /ml.

Τα οιστρογόνα αυξάνονται φυσιολογικά κατά την εφηβεία και την εγκυμοσύνη, αλλά το σώμα παράγει περισσότερα οιστρογόνα στις γυναίκες που είναι υπέρβαρες (τα λιπώδη κύτταρα μπορούν να παράγουν οιστρογόνα) ή έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση ή διαβήτη.

Η περίσσεια οιστρογόνων στο σώμα μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού και της μήτρας.

Αιτίες υψηλού επιπέδου οιστρογόνων στο σώμα:

Παχυσαρκία
Υψηλή πίεση του αίματος
Διαβήτης
Φάρμακα

Στρες
Καρδιαγγειακή νόσος
Υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ

Περιβαλλοντικές τοξίνες
Τρόφιμα πλούσια σε ορισμένους τύπους φυτο-οιστρογόνων (όπως η σόγια)
Κοινά συμπτώματα υψηλού επιπέδου οιστρογόνων στον οργανισμό περιλαμβάνουν:

Αλλαγές διάθεσης
Ανησυχία
Κατάθλιψη

Αϋπνία
Φούσκωμα
Αύξηση βάρους
Τριχόπτωση

Κόπωση
Ακανόνιστη έμμηνος ρύση
Μειωμένη σεξουαλική επιθυμία
Ευαισθησία στο στήθος

Πώς να μειώσετε τα επίπεδα των οιστρογόνων

Εάν αντιμετωπίζετε πολλά από τα παραπάνω συμπτώματα, συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία υγείας για να διαπιστώσετε αν το σώμα σας αντιμετωπίζει μια ορμονική διαταραχή. Υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι για να μειώσετε την παραγωγή οιστρογόνων και να εξισορροπήσετε τις ορμόνες σας. Εξετάστε αυτές τις αλλαγές στον τρόπο ζωής σας, για να μειώσετε τα συμπτώματά σας και να επαναφέρετε τον οργανισμό σας σε ισορροπία.

1. Αποφύγετε το αλκοόλ

Το ήπαρ είναι υπεύθυνο για τον μεταβολισμό των οιστρογόνων. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ θα επηρεάσει αρνητικά αυτή τη διαδικασία, με αποτέλεσμα τη συσσώρευση περίσσειας οιστρογόνων στο σώμα. Περισσότερα από ένα αλκοολούχα ποτά ανά ημέρα συνδέονται επίσης με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού.

2. Επιλέξτε Οργανικά Προϊόντα

Πολλές χημικές ουσίες και εντομοκτόνα που βρίσκονται στα μη βιολογικά τρόφιμα, λειτουργούν σαν οιστρογόνα στο σώμα. Όποτε είναι δυνατόν, επιλέξτε βιολογικά τρόφιμα για να διασφαλίσετε ότι το σώμα σας δεν απορροφά χημικά, αντιβιοτικά και ορμόνες.

3. Άσκηση

Η μέτρια έως έντονη άσκηση έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την περίσσεια οιστρογόνων κατά περίπου 7%. Η απώλεια βάρους ή η απώλεια λίπους ως αποτέλεσμα της άσκησης, θα συμβάλλει επίσης στη μείωση των επιπτώσεων της περίσσειας οιστρογόνων. Το Cancer.gov συνιστά τέσσερις ή περισσότερες ώρες την εβδομάδα άσκησης για να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη.

4. Δεντρολίβανο

Η χρήση δεντρολίβανου με τη μορφή αιθέριου ελαίου μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του επιπέδου οιστρογόνων με την τόνωση της ροής του αίματος στον εγκέφαλο, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την ώθηση της λειτουργίας του θυρεοειδούς.

Είναι ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί επίσης να βελτιώσει τη μνήμη, να ανακουφίσει τον πόνο των μυών, ακόμη και να τονώσει την ανάπτυξη των τριχών. Έρευνες έχουν δείξει ότι το δεντρολίβανο έχει την ικανότητα να αδρανοποιεί τα οιστρογόνα με φυσικό τρόπο και ασφάλεια.

5. Λιναρόσπορος

Η κατανάλωση λιναρόσπορου μπορεί να έχει αντιοιστρογόνο δράση, προκαλώντας το σώμα να παράγει λιγότερο δραστικές μορφές οιστρογόνων. Αυτό μπορεί να προστατεύσει τις γυναίκες από οιστρογονο-δεκτικούς καρκίνους όπως ο καρκίνος του μαστού, της μήτρας και των ωοθηκών. Ανακατέψτε μια κουταλιά της σούπας λιναρόσπορου στη βρώμη ή τα δημητριακά και πασπαλίστε λίγη ποσότητα στο γιαούρτι.

Ο Dr. Axe έχει μια λίστα των τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε οιστρογόνα που πρέπει να αποφύγετε!

1.) Σόγια
2.) Ζάχαρη
3.) Κρέας (μη βιολογικό)

4.) Γαλακτοκομικά (μη βιολογικά)
5.) BPA πλαστικά και μαγειρικά σκεύη από Teflon

Πηγή: davidwolfe.com

Επιμέλεια Κειμένου & Μετάφραση: Marva @Truelife.gr

*Αυτό το άρθρο έχει μόνο πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν έχει σκοπό την παροχή ιατρικής συμβουλής.η σελιδα δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε πιθανές συνέπειες από οποιαδήποτε θεραπεία, άσκηση, διατροφή, εφαρμογή φαρμάκων ή οποιαδήποτε άλλη παρόμοια ενέργεια που προκύπτει από την ανάγνωση ή την παρακολούθηση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό το άρθρο. Πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας, παρακαλείστε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή άλλον φορέα παροχής υπηρεσιών υγείας.